יום שבת, 17 בינואר 2015

מרסלה - הצבע הרשמי של פנטון לשנת 2015 // Marsala - The Official Pantone Color Of 2015


(התמונה המקורית מתוך: pantone.com)
כמדי שנה, חברת פנטון (Pantone), הסמכות העולמית בכל הנוגע לצבעים – בוחרת את הצבע הרשמי שילווה אותנו במשך כל השנה. לשנת 2015, חברת פנטון בחרה את צבע המרסלה (Marsala) – צבע יין עמוק. החברה מגדירה את הצבע כ"צבע יין אדום טבעי, חזק וארצי. צבע המרסלה מעשיר את הדעת, הגוף והנפש שלנו".

הבחירות של פנטון הן בעלות השפעה רבה על מגוון תחומים ובניהם אופנה, עיצוב פנים ועיצוב תעשייתי. אין ספק שהצבע  העשיר ישתלב נהדר בחללי הבית ובמגוון פריטי לבוש ואקססורייז שונים. אך כנייליסטות, חשוב לנו להישאר הכי מעודכנות ולדאוג לצבעים שבקצות האצבעות!

על פניו, הצבע העשיר עשוי להיראות כחורפי במיוחד אבל... לווא דווקא!
בגירסאות הבהירות והקלילות יותר של הצבע, או בשילוב עם צבעים אחרים, הוא יכול להתלבש באופן מושלם גם על מזג אוויר אביבי ואפילו קייצי!

כך למשל, ממש בפוסט הקודם יצרתי מראה ציפורניים קלועות בגווני מרסלה, אותם שילבתי עם צבע זהב, שהדגיש את הצבע הארגמני ויחד הם יצרו טוטאל לוק יוקרתי.
כדי להקל עליכן בחיפושים אחר הלקים המתאימים ביותר - בחרתי עבורכן חמישה גווני מרסלה, מיצרניות לק שונות הניתנים לרכישה בארץ, שילוו אותנו בשנה הקרובה.

Laka - No.29 // Opi - Scored a Goal // Essie - Angora Cardi // Color Club - Red-Ical Gypsy // China Glaze - Fifth Avenue.

צבע המרסלה הוא רק חלק מסדרת צבעים, שנבחרה על-ידי חברת פנטון כצבעים שישלטו באביב 2015. 

גם אתן כבר מריצות בראשכן את כל שילובי הצבעים האפשריים למראות ציפורניים מיוחדים?
אין ספק שהשנה הקרובה הולכת להיות עשירה בצבעים, גוונים ושילובים מתוחכמים. אני כמובן אמשיך להיות כאן בשבילכן, ליצור מדריכי מראות ציפורניים פשוטים וקלים ליישום ואעדכן בכל הטרנדים החשובים.

מה דעתך על הבחירה של פנטון בצבע המרסלה לשנת 2015?
האם יש לך המלצות נוספות לגווני לק תואמים?
ובאיזה לק תעדיפי להשתמש? שתפי אותי!

שלכן, גולדי.

2 תגובות:

  1. מקסים, תודה רבה כמה מידע חשוב :)
    חורף צבעוני לך!

    השבמחק