יום חמישי, 20 בפברואר 2014

מגמות צבעי לק –אביב/קיץ 2014 // Spring//Summer 2014 Nail Polish Trends


קישוט הציפורניים הפך לחלק בלתי נפרד מרוטינת האיפור והטיפוח המלווים כל תצוגת אופנה. בשבועות האופנה של בירות האופנה בעולם, המתקיימים החודש, ניתן היה להבחין בכך באופן מובהק. גם בשבוע האופנה שלפניו, לאביב/קיץ 2014 התייחסו מעצבי העל אל מראה הציפורניים, כאביזר אופנתי  לכל דבר.
היות והשנה החורף בארץ כמעט ואינו מורגש, הנייליסטה הישראלית תוכל להתחיל להיערך כבר עכשיו ולשנן את המגמות הלוהטות שיבלטו בעונה החמה.

אז מה אנחנו צריכות לדעת כדי שהציפורניים שלנו יהיו הכי רעננות ומעודכנות כשבחוץ 40 מעלות?


#1 - העונה הקרובה הולכות להיות תוססת במיוחד! המגמה השלטת בעולם הציפורניים היא לקים בצבעים בהירים ותוססים המורכבים בעיקר משלושת צבעי היסוד: אדום, צהוב וכחול. אל שלושת צבעי היסוד מתווספים גם השילובים שנוצרים מערבוב הצבעים, ואם הברזת משיעורי ציור בבית הספר היסודי, זה הזמן להשלים פערים:
אדום + צהוב = כתום –"ה-צבע" שלא נעדר כמעט משום קולקציית לקים שהושקה לעונות האביב/קיץ לשנת 2014, שיבטיח לכולנו באזז בעיניים ושמחה בלב!
כחול + לבן = ציאן/טורקיז - צבע אביבי וכייפי, צבעו של הים והשמיים, שמלווה אותנו מזה מספר עונות.

כן,כן, גם הצבע הלבן, שמשמש צבע יסוד בפני עצמו, חוזר הקיץ ובגדול! זו שמעדיפה להבליט את כפות ידיה ולשדר ביטחון, תוכל למרוח את  ציפורניה בלק בצבע לבן צחור או להשתמש בו כבסיס לכל יצירת ציפורניים שאפשר לעלות על הדימיון (זוכרת? יש מגוון! ציפורני נשיכת הכריש, ציפורניים מנוקדות, ציפורניי מעויינים בצבעי הקשת ועוד ועוד...).

2# - תשכחו מהפסטלים המתקתקים והילדותיים מהאביבים האחרונים, בעונה הקרובה –הפסטלים מגיעים בגוונים ניטרליים עד חיוורים. הורוד הפסטלי המדוייק לעונה הקרובה הוא ורוד אפרפר-עתיק שמשדר נונשאלנטיות ויוקרה. צבע התכלת מחוויר גוון מהשנה שעברה, אבל מבטיח להשרות עלייך רוגע ושלווה. אפור בהיר 'מלוכלך', ימלא את הצורך של זו שרוצה לבעוט בכל מה שקשור למוסכמות המיושנות הנוגעות בצבעי הלק לעונות החמות של השנה (בעבר לק אפור בקיץ נחשב לפשע אופנתי). אך הכוכב האמיתי בקטגוריית הפסטל, הוא הצבע הנבחר של 'פנטון' לשנת 2014 –סגול לילך בוהק, עליו כתבתי בהרחבה והמלצתי על צבעי הלק המתאימים ביותר (לסקירה המלאה- לחצי כאן!).

#3 - בהתבסס על הטרנד בעונת החורף שחלפה – ציפורניים בגוונים טבעיים ממשיכות איתנו לאורך כל השנה. מדובר בצבעי ניוד עדינים עד לשקופים לחלוטין. עבור מי שאוהבת את המראה הקלאסי והאלגנטי – זו הבחירה המושלמת!


טיפ: שדרגי! אם הטרנד הניטרלי משעמם אותך – פשוט הוסיפי לשכבת הניוד/השקוף פס פרנץ' בגוון שימר נוצץ או מרחי מעליו שכבה דקה של לק נצנצים בוהק.
#4 - הפתעת העונה! אם רק עכשיו התעוררת משנת החורף שלך, אל דאגה! – טרנד הצבעים הכהים ממשיך איתנו לאורך כל הקיץ הבא. מי שרוצה לצאת מהשגרה, תוכל למרוח את ציפורנייך בירוק יער או חום-שוקולד עשיר שישדרו חום ותשוקה. אם ברצונך להפגין ביטחון עצמי ותעוזה- צבעי את ציפורנייך בצבע כחול נייבי עמוק או שחור אפלולי.

#5 - צבעים מטאליים, שימרים ושבבי נצנצים– מה שהתחיל כטרנד באופנה הלבישה, התפשט גם לטריטוריית עיצוב הציפורניים והעונה אף זוכה לקטגוריה בפני עצמה. לקים בכל צבע על בסיס שימר זהוב או כסוף נוצץ, שביבי נצנצים בכל הגוונים והגדלים. הטקסטורות מגוונות: מחלק וקרמי ועד לטקסטורה של חול. בקיצור, הציפורניים בעונות הקרובות מהוות חלק בלתי נפרד מסט התכשיטים שתענדי. 


עד כאן, סקירת הטרנדים הבולטים לעונה הקרובה. הצבעים הקורנים לצד האטומים והשילוב של מגוון הטקסטורות המיוחדות, יספקו לנו אינסוף אפשרויות לעיצוב ציפורניים שמחות וזוהרות! 

מהו צבע הלק המועדף עלייך לאביב הקרב ובא? עם איזו קטגוריה תבחרי להתחמם בקיץ הבא? ואם יש לך רעיון לעיצוב ציפורניים קייצי ולוהט -זה בדיוק הזמן והמקום לפרט!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה