יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

ציפורני חנוכה // Hanukkah Nails



חנוכה הוא החג האהוב עליי – הוא מבשר על בואו של החורף, משחקים בסביבונים ובמשך שמונה ימים מלאים מציינים את האפשרות לקיומם של ניסים. מידי ערב מדליקים את נרות החנוכייה וכל אלה ממלאים את החג באור ואווירה של שמחה. אבל בשבילי הקינוח האמיתי הוא לא הלביבה וגם לא הסופגנייה, אלא דמי החנוכה!

לכבוד החג ובאופן חגיגי במיוחד - אני מזמינה אתכן להדלקת נרות מיוחדת במינה: הפעם נאיר את ציפורנינו באש ולהבה!



חומרי עבודה:

שלב 1 – שכבת בסיס (Base Coat) - בטרם צביעת הציפורניים בלק, הקפידו למרוח שכבת בסיס, שתגן על הציפורן ותמנע את הצהבתה. (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat).


שלב 2 – צבע בסיס – נמרח את הציפורניים בצבע ניוד בהיר – אני ממליצה להשתמש בניוד על בסיס גוון בז' או אפור בהיר, כדי שישתלב טוב יותר עם צבעי האש, בניגוד לגווני ניוד על בסיס גוון ורדרד למשל. 
(אני השתמשתי ב-  ,OPI – Don't Pretzel My Buttonsמקולקציית גרמניה לחורף 2012).

שלב 3 – יצירת הלהבות – נניח על פיסת נייר אלומיניום מספר טיפות מצבע הלק. בעזרת מברשת דקה (ברוחב של 1-2 מ"מ) וארוכה דיה (באורך של עד 10 מ"מ), אותה נטבול בלק, נמרח במשיחות על גבי הציפורן פסים במרווחים שונים. כדאי להתחיל עם צבע אחד (בתמונה A: אדום) ולמשוח אותו על כל הציפורניים.
(אני השתמשתי במברשת ציור לציפורניים דקה של חברת "ביוטיקר", אותה רכשתי במספר שקלים בודדים, אך גם מברשות דקות של איפור או ציור יעשו את העבודה). 
חזרי על הפעולה עם הצבע השני (בתמונה B: כתום) ולבסוף, עם הצבע השלישי (בתמונה C: צהוב). 


שימו לב: בסיום כל תת-שלב עם צבע אחד, יש לנקות את המברשת מצבע הלק באמצעות צמר גפן ומעט מסיר לק, כדי שהצבע הבא לא יתלכלך וישנה את גוונו.



טיפ: זוכרים שבפוסט הפתיחה העדתי על עצמי שאיני יודעת לצייר קו ישר? ביצירה הזו מסתבר שזה אפילו יתרון! כדי ליצור מראה אמיתי של להבות, הקפידו שהפסים בצבעים השונים לא יהיו ישרים מידי או זהים.


שלב 4 – שכבת מייבש לק (Top Coat)– נמרח שכבה של מייבש לק, שתזרז את זמן הייבוש ואף תשמור על אורך חיי היצירה שלנו. (אני השתמשתי במייבש הלק של סש ויט - Seche Vite – Dry Fast Top Coat).

To make a long story short // או בקיצור...



בהדלקת הנרות המשפחתית תוכלי לספר, 
שציפורנייך ניצתו בדרך נס סודית ביותר!


8 תגובות:

  1. אני פשוט מתה על הפוסטים שלך! חג שמח!

    השבמחק
  2. איזו יצירתיות, יפייפיה!
    חג שמח :)

    (עזבי את הציפורניים, אני רוצה את המטבעות שוקולד! :P)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה קארין!
      למה לבחור? אפשר גם וגם!
      חג חנוכה שמח :)

      מחק
  3. מדליק! השימוש במילה הזו לא יכול היה להיות יותר במקום (או יותר זקן) :)

    השבמחק
  4. שנון, יצירתי ומקורי. ביג לייק!
    חנוכה שמח :)

    השבמחק