יום חמישי, 14 בנובמבר 2013

ציפורני נמו // Finding Nemo Nails

על פניו, "מוצאים את נמו" הוא בסך הכל סרט אנימציה. אבל אם נתבונן בו מעט יותר לעומק, הוא בעצם מעלה סוגיות חשובות של משפחתיות, נאמנות, אהבה, תעוזה, חברות והתגברות על פחד ומכשולים.
טוב, בואו נודה שלא לשם כך התכנסנו כאן, אבל בכל זאת תרשו לי לסכם את השורה התחתונה
במשפט אחד קצר: העיקר הוא - לא לפחד כלל!

אז בואו נעשה מחווה לנמו הדג, שהצליח לגרום למיליארדי צופים מכל העולם לדאוג,
להתרגש וללוות אותו בשלל הרפתקאותיו שבתוך ומחוץ למצולות הים.

חומרי עבודה:

שלב 1 – שכבת לק בסיס (Base Coat) - שומר על הציפורן הטבעית שלנו מפני הכתמה, מסייע בעמידות הלק ותורם ביצירת משטח אחיד למריחה. (אני השתמשתי ב- Seche – Crystal Clear Base Coat).
שלב 2 – צבע בסיס– נמרח את הציפורניים בשתי שכבות של לק בצבע לבן.
(אני השתמשתי ב-Essie – Blanc).

נמתין לייבוש מלא של שכבת הלק הלבן, בטרם נעבור לשלב הבא.


שלב 3 – סלוטייפ ליצירת התבנית- נגזור 40 רצועות של סלוטייפ דק באורך של כ-1 ס"מ (4 רצועות לכל ציפורן). את הרצועה הראשונה נניח באמצע הציפורן בזווית אלכסונית. אחריה נניח עוד שלוש רצועות אחת אחרי השנייה (ראו כיוון החץ), בזווית זהה ועם רווחים קטנים ביותר.
 
שלב 4 – שכבת צבע כתום – את מחצית הציפורן העליונה נצבע בצבע כתום עמוק ובוהק.
(אני השתמשתי ב- Essie – Orange is Obvious!).  


טיפ: רצוי למרוח את הצבע הכתום בכיוון אלכסון מלמעלה למטה, במקביל ומעל לרצועה הראשונה.

שלב 5 – מילוי הפסים– כעת נותרנו עם 3 הקווים, שיצרו 4 רצועות הסלוטייפ הדק ואותם נמלא בלק בצבע שחור. (אני השתמשתי ב- Essie – Licorice).

הסוד הוא: לצבוע את הפסים בכיוון אחיד, בהתאם לכיוון מריחת הלק הכתום (באלכסון). 
למה? אם נמרח באופן מנוגד, כאשר נגיע לשלב הסרת הרצועות, נגרום לזליגת הצבע ונפגום באחידות המריחה. זכרו שכאשר מדובר בצבעים כהים כמו שחור, כל פגם קטן עשוי להיראות לעין ועל כן, רצוי לעבוד בזהירות.
שלב 6 – הסרת הרצועות- נסיר את הרצועות באמצעות פינצטה ובניגוד לכיוון המריחה.

כל הכבוד אם זכרת זאת לבד מהפוסטים הקודמים!


טיפ: מכיוון שהרצועות מאוד קרובות האחת לשנייה, רצוי להתחיל עם הרצועה החיצונית ביותר ועד להסרת הרצועה הקרובה ביותר לבסיס הציפורן.


שלב 7 – שכבת מייבש לק (Top Coat) – נמרח על הציפורניים שכבת מייבש לק, לזירוז משך הייבוש אבל חשוב מכך – לשמירה על עמידות היצירה שלנו. (אני השתמשתי ב- Seche Vite – Dry Fast Top Coat).

טיפ: את מייבש הלק נמרח בכיוון שבו מרחנו את צבע הלק הכתום והקווים השחורים (באלכסון, מלמעלה למטה). למה? אם נמרח את המייבש במאונך, נגרום למריחה ולזליגת צבעי הלק, שעוד לא התייבשו לחלוטין, מה שיגרום במיוחד לצבע השחור ללכלך את הרקע הלבן שעל הציפורן. 


Tomake a long story short To // או בקיצור...

עכשיו, כבר לא צריך לחפש את נמו בנרות,
הוא נמצא אצל כל אחת מכן, ממש בקצות האצבעות!
נתראה בפוסט הבא!

10 תגובות:

  1. אחלה פוסט גולדי. אין רגע דל!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רותי :)
      אני עוד מחכה לשיתוף הציפורניים שלך... וזמינה עבורך לכל שאלה ועצה!

      מחק
  2. בלוג מקסים!! והויזואל שלו פשוט עושה את כל ההבדל. אבל אני חייבת להודות שהפעם העיצוב לא תפס אותי..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה תמר אני שמחה לשמוע.
      מתוך מגוון רחב של עיצובים, אני בטוחה שיהיו אחרים שתתחברי אליהם יותר :)

      מחק
  3. מניקור מהמם ופוסט מושלם!
    הבלוג שלך סופר מיוחד בעיניי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, איזה כיף לשמוע!
      אני מוצאת את עצמי עושה "תרפיה בעיסוק" כשאני עובדת על הציפורניים שלי אבל הפעם זה היה אפילו עוד יותר מרגיע... אולי זו הקונוציה של הים? ;)

      מחק