יום שני, 8 בדצמבר 2014

ציפורניים בהשראת סוניה ריקל לחורף 2015// Sonia Rykiel Fall/Winter 2014/15 Inspired Nails

 
בית האופנה של סוניה ריקל, מהמעצבות הצרפתיות המוכרות והמוערכות בתעשייה, הציגה העונה קולקציה בצבעוניות מתקתקה וייחודית של ורוד בהיר עם שחור ולבן, אבל שומרת כמו תמיד על מוטיב חוזר של פסים מלאי שיק שהפכו עם השנים לסימן ההיכר שלה..
 
כך תעבירי את הלוק אל קצות האצבעות ותיצרי ציפורניים מעודכנות ומתוקות!


חומרי עבודה:

שלב 1 (Base Coat) – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat).

שלב 2 – צבע בסיס – נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע לבן צחור.
(אני השתמשתי בלק לבן של OPI – Alpine Snow).


נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.


שלב 3 – תבנית הפסים – נגזור 3 רצועות סלוטייפ דק עבור כל ציפורן. תחילה נניח רצועה אחת במרכז הציפורן ובאלכסון.

כעת הניחי רצועה אחת מעל ואחת מתחת לרצועה המרכזית ובמרווח של כ-3 מלימטרים ממנה.

שלב 4 –ורוד מתוק– את החלקים החיצוניים של הציפורן, מרחי בצבע לק ורוד מתקתק.
(אני השתמשתי בלק ורוד בייבי של OPI – Mod About You).

שלב 5– פסים שחורים– את החלקים שבין רצועות הסלוטייפ מלאי בלק בצבע שחור.
(אני השתמשתי בלק שחור של OPI – Black Onyx).

שלב 6– הסרת הרצועה– הסירי את רצועות הסלוטייפ.


המתיני כדקה לייבוש הפסים בטרם תעברי לשלב הבא.


שלב 6– מייבש לק (Top Coat) – נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לקעל הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. 
(אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat).

To make a long story short// או בקיצור... 


יש לך שאלות? התלבטויות? בא לך לחוות את דעתך? אז יאללה, שתפי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה