יום שני, 28 באפריל 2014

ציפורני מלח ים // Sailor Nails


חולצות הפסים שמזוהות גם כמדי מלחי הים, הם אחד מהפריטים שהפכו למאוד טרנדיים בשנים האחרונות. אבל עוד לפני זה, הם כיכבו בקולקציות של קוקו שאנל בשנות ה-20 ובאלה של ז'אן פול גוטייה בשנות ה-80 וה-90. הן קלות ללבישה, בין אם עם ג'ינס למראה קז'ואל או עם מכנס לבן למראה ריסורט.

לכבוד הקיץ הלוהט שקרב ובא, השלימי את הטוטאל לוק עם ציפורניים בעיצוב התואם לחולצה.


חומרי עבודה:

שלב 1 (Base Coat) – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן (אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat).
שלב 2 – צבע בסיס – נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע לבן צחור.
(אני השתמשתי בלק לבן של OPI – Alpine Snow).

נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.



שלב 3 –יצירת פסים–נניח על כל ציפורן בין 5-6 רצועות סלוטייפ דק באופן אנכי. מספר הרצועות יהיה בהתאם לגודל שטח הציפורן שלנו.
 
שלב 4 –מילוי התבנית – נמרח מעל רצועות הסלוטייפ 2 שכבות לק בצבע כחול.
(אני השתמשתי בלק כחול עמוק ועשיר של צ'יינה גלייז– China Glaze – Man Hunt).

אני בחרתי לצבוע את האמה בצבע אדום, הרי ששילוב הכחול והאדום כל-כך אופייני למדי מלח הים.
(אני השתמשתי בלק אדום בולט ונועז של צ'יינה גלייז–China Glaze – Hey Sailor).
שלב 5 – הסרת הרצועות –נסיר את רצועות הסלוטייפ בעדינות ובזהירות.
 

נמתין כדקה לייבוש הפסים בטרם נעבור לשלב הבא.


שלב 6– מייבש לק (Top Coat) – נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לקעל הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. 
(אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat).

To make a long story short// או בקיצור...


בזמן שהפסים מתייבשים, הפליגי עם רוד סטיוארט אל המרחקים!

יש לך שאלות? התלבטויות? בא לך לחוות את דעתך? אז יאללה, שתפי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה