יום חמישי, 27 במרץ 2014

ציפורני פררו רושה // Ferrero Rocher Nails


שוקולד! מעולם לא האמנתי לאנשים (המעטים) שסיפרו לי שהם לא אוהבים אותו. נדמה כאילו הייתי יכולה להתקיים מאכילת שוקולד בלבד, אילולא המחיר הבריאותי והקלורי אותו צריך לשלם. כמה טוב שעל משטח ציפורן קטן אפשר לבטא תאווה גדולה מבלי להרגיש רגשות של אשמה! אז הפעם בחרתי לשלב בין שתי אהבותי הגדולות במיוחד; אומנות הציפורניים ושוקולד!

נקשט את הציפורניים בהשראת כדור השוקולד האיטלקי המשובח, הידוע גם כפטיפור האולטימטיבי המוגש במיני קוקטיילים יוקרתיים בבית השגריר, "פררו רושה" – הממתק המוזהב!

חומרי עבודה:
שלב 1 (Base Coat) – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן.
(אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat).

שלב 2 – צבע בסיס – נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע חום שוקולד מעורר.
(אני השתמשתי בלק בצבע שוקולד של אססי –Essie – Mink Muffs ).


נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הבסיס.


שלב 3 – פירורי זהב – ליצירת שכבה של פתיתי זהב ניתן להשתמש בלק המכיל פתיתי זהב על בסיס לק שקוף או לחילופין לפורר באופן חופשי דף עלי זהב, כפי שהדגמתי ביצירת ציפורני הרוקוקו.

הפעם בחרתי להשתמש בלק שכבת עלי זהב, אותו ניתן להשיג ממגוון חברות לקים כדוגמת OPI, Sephora, Zoya ועוד.
(אני השתמשתי בשכבת פתיתי הזהב של חברת "ניקס", שלצערי אין להשיג בארץ, אך ניתן להזמין מהאתר הרשמי של החברה, מ-eBay או לרכוש בחו"ל – Nyx – Gilded Gold).

שלב 4 – נקודת זהב – נטבול מנקד ציפורניים או קצה של עיפרון בשכבת מייבש שקופה, נטפח עימו קלות על החלק הפנימי העליון של הציפורן ובעזרתו גם נרים נקודת זהב עגולה ונמקם אותה שם. כך למעשה נבטיח שהנקודה תידבק היטב לציפורן ותישאר במקומה.

את הנקודות העגולות או בשמן המקצועי "נעצי אומנות ציפורניים" (Nail art studs), ניתן לרכוש במגוון חנויות יצירה ואומנות הציפורניים או להזמין מeBay- בעלות של שקלים בודדים.
אם אינך מעוניינת בתוספת נקודת הזהב העגולה, תוכלי לדלג לשלב הבא 
וכך תראה היצירה הסופית שלך:

שלב 5 – מייבש לק (Top Coat) – נסיים את היצירה במריחת שכבת מייבש לק על הציפורניים, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן. 
(אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat).
To make a long story short // או בקיצור... 

יש לך שאלות? התלבטויות? בא לך לחוות את דעתך? אז יאללה, שתפי!

6 תגובות: