יום רביעי, 8 בינואר 2014

הצבע הרשמי של פנטון לשנת 2014 // The Official Pantone Color Of 2014

(התמונה המקורית מתוך: pantone.com)

חברת פנטון (Pantone), הסמכות העולמית בכל הנוגע לצבעים, בחרה את הצבע הרשמי לשנת 2014 – סחלב סגול קורן (Radiant Orchid). החברה מגדירה את הצבע כ"שובה לב, קסום ומסתורי, בעל שילוב הרמוני של צבעי סגול, פוקסיה וורוד". 
הבחירות של פנטון הן בעלות השפעה רבה על מגוון תחומים ובניהם אופנה, עיצוב פנים ועיצוב תעשייתי. אני אישית מתה על הצבע הזה, הוא חי, מעורר השראה ועושה לי שמח בלב!
איך נתרגם את הטרנד לשנה הקרובה בעולם הציפורניים הססגוני?
דגמתי עבורכן 6 גוונים סגולים סחלביים, מיצרניות לק שונות, ובחרתי את הגוון התואם ביותר לצבע הנבחר של חברת פנטון – .Radiant Orchid

לפניכן התוצאה המנצחת וגם אופציות מתאימות נוספות !

כפי שאתן רואות מדובר בצבע סגול לילך בהיר וקורן.
אז... מיהו הלק התואם ביותר ל-Radiant Orchid, הצבע הנבחר על-ידי פנטון לשנת 2014? 

טה-דאם! וכפיים לגוון הזוכה שלנו - "?Do you lilac it" של חברת OPI מקולקציית הקיץ"Brights"  לשנת 2008. ועל זה נאמר - הסבלנות משתלמת!


כמובן שאינך מוגבלת רק ללק הזה. יצרניות לק נוספות, מספקות גם הן אפשרויות מצוינות שתואמות במידה רבה לצבע של שנת 2014.

לאחר שבדקתי מספר מותגים שונים (ולנוחיותך, גם בטווחי מחיר מגוונים), הנה כמה מההמלצות שלי:

בנוסף לצבע ה-Radiant Orchid  פנטון סימנה פלטת צבעים שלמה, שתשלוט באביב הקרוב. כדאי להציץ ברשימה המלאה ולהצטייד לפחות בגוון לק אחד כדי להיות הכי מעודכנת ואופנתית! לחצי כאן כדי לגלות מהם.

מה דעתך על צבע הסגול סחלב? באיזה צבע את היית בוחרת כצבע של שנת 2014? ובכלל, האם יש לך המלצות למוצרי חובה נוספים בגוון הקורן? שתפי אותנו!

(התמונה מתוך: pantone.com)

4 תגובות:

  1. אני אוהבת את הצבע הזה מאוד, אבל לפעמים הוא נראה לי ברבי מדי. לא יודעת, אולי אני אנסה אותו בזכות הפוסט שלך ואתאהב מחדש ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי תום, שמחה שאהבת!
      לטעמי הוא דווקא לא ברבי מידי, הוא משדר סוג של נינוחות ועדינות בוגרת יותר.
      כמובן שיש קשת של גוונים ותתי גוונים שבטוח יצליחו לפגוע לך בלב ;) ♥

      מחק
  2. לדעתי סגול סחלב הוא צמבע הרבה יותר בוהק ומכיל פוקסיה/מג'נטה בתוכו (לפחות בעיני רוחי) מאוד אוהבת גווני לילך ולוונדר למיניהם אבל בעיקר בעונות המעבר....

    השבמחק
    תשובות
    1. פנטון מגדירים גם כן את הצבע הנבחר כבעל תתי גוון ורודים עמוקים (כדוגמת פוקסיה...) והוא אכן מככב גם כצבע הנבחר לעונת האביב הקרובה...

      מחק