יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

ציפורני בלמן // Balmain Nails

בלמן, בית האופנה הצרפתי הלוהט ביותר ובמקרה גם אחד מהאהובים עליי, הציג קולקציה מרהיבה לעונות סתיו/חורף 2013-2014. בעיצוביו יצר אוליבר רוסטינג, המנהל האומנותי של בית האופנה, שילוב נכון של זוהר משנות ה-80, אלמנטים מעולמה של קוקו שאנל ורוח פריזאית רהבתנית (!I love it). כל אלו יצרו תמהיל מושלם עבור בית אופנה היסטורי, שהפך בשנים האחרונות לרלוונטי לא פחות מאשר היה בתקופתו של פייר בלמן, שייסד המותג בשנת 1945.
 התמונה מתוך: Style.com 
התמונה מתוך: Style.com 

לא יכולתי שלא להעניק לאחד מהדגמים הבולטים בקולקצייה במה על הציפורניים שלי.
אז בפוסט הנוכחי אני מזמינה אתכן לגלות איך נלביש את ציפורנינו בבגד יוקרתי בניחוח פריזאי!



חומרי עבודה: 

שלב 1 (Base Coat) – נמרח שכבה של בסיס לק, שתגן על הציפורניים ותמנע את הכתמתן.
(אני השתמשתי ב- Seche Clear –Crystal Clear Base Coat).

שלב 2 – צבע בסיס – נמרח על הציפורניים 2 שכבות לק בצבע כסף מטאלי.
(אני השתמשתי בלק של רבלון מספר 041 No. Revlon – Sterling,).

נמתין לייבוש מלא של שכבת צבע הלק הכסוף.


שלב 3 – יצירת התבנית בהשראת הדגם המרהיב של Balmainנגזור 6 רצועות של סלוטייפ דק באורך של כ-1.5 ס"מ לכל ציפורן.
(בסה"כ – 60 רצועות. נכון, זה הרבה. אבל תחשבו שעבור התופרות החרוצות של בית האופנה, הייתה הרבה יותר עבודה!).
ראשית נניח באלכסון 3 רצועות בכיוון אחד ועליהן נניח עוד 3 רצועות בכיוון אלכסוני מנוגד. כך למעשה תיווצר לנו תבנית של מעויינים.

טיפ: זיכרי את סדר ההנחה: אילו שלישיית רצועות הנחת מעל אילו. בהמשך תגלי מדוע!

וכך זה נראה בזמן אמת:

שלב 4 – צבע שחור – נמרח מעל התבנית שיצרנו לק בצבע שחור. נקפיד ונוודא שהצבע השחור מכסה באופן אחיד את כל שטח הציפורן, כולל רצועות הסלוטייפ.
(אני השתמשתי ב- Essie – Licorice). 

שלב 5 – הסרת רצועות  – כעת נסיר במהירות ובזהירות את רצועות הסלוטייפ בניגוד לכיוון מריחת הלק. נתחיל בהסרת שלישיית הרצועות העליונות ביותר שהנחנו ולאחר מכן נסיר את שלישיית הרצועות התחתונות שהנחנו.

מזל שזכרת את סדר ההנחה!

שלב 6 (Top Coat) – נמרח על הציפורניים שכבת מייבש לק, שתקצר את זמן ייבוש היצירה ותשמר אותה לאורך זמן.
(אני השתמשתי במייבש הלק של סשויט – SecheVite Dry Fast Top Coat).


To make a long story short // או בקיצור...
בזמן שציפורנייך מתייבשות, את מוזמנת לצפות בתצוגת האופנה המלאה,
הכוללת את הדגם שהיווה את ההשראה!
בלמין סתיו/חורף 2013-2014 // Balmain Fall/Winter 2013-2014


יש לך שאלות? התלבטויות? בא לך לחוות את דעתך? אז יאללה, שתפי!

2 תגובות:

  1. מקסים!
    חייבת להודות שאני קצת מתקמצנת על הסלוטייפ (וגם מתעצלת לחתך כל כך הרבה) אז אני ממחזרת את החתיכות מיד ליד :-P

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יעל.
      אני ממליצה שלא "להתקמצן" בנושא הזה (אפשר להשיג אותם בזול דרך האיביי ב-3 שקלים עבור 10 סלילים, ראי למעלה לינק בתגובות הפייסבוק).
      למה? כי לפעמים על גבי רצועת הסלוטייפ נשארות שאריות לק, זה עלול ללכלך את הצבע הבסיס (במקרה הזה הכסוף) ולפגום בצורה הסופית... לא חבל על כל ההשקעה? :)

      מחק