יום חמישי, 27 במרץ 2014

ציפורני פררו רושה // Ferrero Rocher Nails


שוקולד! מעולם לא האמנתי לאנשים (המעטים) שסיפרו לי שהם לא אוהבים אותו. נדמה כאילו הייתי יכולה להתקיים מאכילת שוקולד בלבד, אילולא המחיר הבריאותי והקלורי אותו צריך לשלם. כמה טוב שעל משטח ציפורן קטן אפשר לבטא תאווה גדולה מבלי להרגיש רגשות של אשמה! אז הפעם בחרתי לשלב בין שתי אהבותי הגדולות במיוחד; אומנות הציפורניים ושוקולד!

נקשט את הציפורניים בהשראת כדור השוקולד האיטלקי המשובח, הידוע גם כפטיפור האולטימטיבי המוגש במיני קוקטיילים יוקרתיים בבית השגריר, "פררו רושה" – הממתק המוזהב!

יום חמישי, 20 במרץ 2014

ציפורני קרואלה דה ויל // Cruella de Vil Nails


הדמויות שכולנו אהבנו לשנוא כשהיינו ילדים הופכות לפעמיים לסמלי כוח, עוצמה ושליטה כשאנחנו מתבגרים. קרואלה דה ויל חובבת הפרוות איימה לרצוח 101 כלבים דלמטיים קטנטנים וחסרי אונים, אולם בהקשר אחר דמותה האמביציוזית, הנחושה ובעלת ההופעה הדרמטית נכנסה להיכל התהילה של הדיוות הכי גדולות מעולם האגדות. קרואלה דה ויל למעשה הייתה יכולה להשתלב מצוין בכל אחד מעמודי הרכילות ותצלומי האורחים בשורה הראשונה של תצוגות האופנה.

כמוזה ואייקון אופנה מהאגדות, אין ראויה ממנה להוות השראה לאומנות ציפורניים מיוחדת במינה!


ובפוזה אחרת:


יום שלישי, 18 במרץ 2014

הודעה לזוכה בהגרלת פורים!


לראשונה ב- GoldN'ails נערכה הגרלה מיוחדת לכבוד חג הפורים!
חובבות אומנות הציפורניים מתחפשות במהלך כל השנה ומקשטות את ציפורניהן במגוון תחפושות צבעוניות, מקוריות ומלאות שמחה. עם זאת, חג הפורים שמגיע רק פעם בשנה הוא הזדמנות מעולה להעניק לאחת מכן משלוח מנות שאני בעצמי הייתי שמחה לקבל במתנה!

אז... שנעבור לתוצאות ההגרלה?

אני נרגשת ושמחה להציג בפניכן את הזוכה המאושרת

 שתהנה מ...

תודה לכל שאר הנייליסטות היקרות שהשתתפו והציעו רעיונות מטריפים ומקוריים לעיצוב ציפורניים מיוחד לפורים.
אחת מכן תזכה לפוסט אישי ומיוחד שיוקדש כולו לך ולרעיון עיצוב הציפורניים שהצעת!

להתראות בהגרלה הבאה!

יום שלישי, 11 במרץ 2014

הגרלה מיוחדת לפורים!


חג פורים הוא סיבה טובה למסיבה וכמצוות החג למשלוח מנות, אני מזמינה אתכן באופן חגיגי להשתתף בהגרלה ולזכות בערכת מוצרים מיוחדת לטיפוח ועיצוב הציפורניים שכל נייליסטה צריכה!

 
מה במארז?
1. רביעיית לקים מקולקציית ברזיל שלOPI  לאביב 2014!*
2. סט מניקור מקצועי הכולל: קוצץ ציפורניים בידיים, מספריים לציפורניים, קוצץ ציפורניים ברגליים, משייף ציפורניים, פינצטה, דוחף עור ונרתיק ורוד המותאם לנשיאה בתיק.
3. שלישיית סלוטייפים דקים ליצירת מגוון עיצובי ציפורניים כמו בבלוג!
4. מברשת עיצוב ציפורניים מקצועית.

בקיצור, המוצרים שכל נייליסטה צריכה לטיפוח ועיצוב הציפורניים!

איך משתתפים?

יום חמישי, 6 במרץ 2014

ציפורניים ליום האישה הבינלאומי בהשראת לנה דל ריי // International Women's Day Nails Inspired By Lana Del Rey


יום האישה הבינלאומי שיצוין מחר ונחגג כבר מעל ל-100 שנים, הוא יום חשוב אותו אני נוהגת לחגוג מידי שנה יחד עם הנשים החשובות בחיי. מעבר להיותה אחת הזמרות העכשוויות האהובות עליי, עבורי לנה דל ריי גם מייצגת את הנשיות המודרנית, סמל לכישרון, עוצמה, ביטחון ותעוזה. בקליפים לשיריה, דל ריי מופיעה כאישה סקסית שאינה וולגרית, יש בה רוך ועדינות לצד כוח וחושניות. יחד עם התסרוקת הגבוהה והאיליינר הזוויתי, הקליפים שלה גם הפכו את ציפורניה האדומות והמחודדות לאחד הסמלים המזוהים עימה. 
בחרתי להקדיש פוסט מיוחד ליום האישה ולהדגים כיצד ליצור את מראה הציפורניים החושני והאייקוני של לנה דל ריי בקליפ "Born To Die".

התמונה מתוך הקליפ של לנה דל ריי - "Born To Die".


יום שלישי, 4 במרץ 2014

מראות הציפורניים של קייטי פרי בקליפ "סוס אפל" // Katy Perry 'Dark Horse' Video Nails

 

לפני כשבועיים הושק הקליפ הרשמי לסינגל החדש של קייטי פרי – "Dark Horse", ובתרגום לעברית – "סוס אפל". בקליפ פרי מופיעה כאינטרפרטציה המודרנית של קלאופטרה, מלכת מצרים. בקרה בלונדיני ושפע אינסופי של תכשיטים, עושר של זהב, יהלומים ואבנים טובות, איפור מוקפד ועוצר נשימה. יותר מהכל, בלטה בקליפ תשומת הלב המיוחדת שהוענקה לעיצוב הציפורניים של המלכה המצרית. הקליפ מציג את פרי ב-4 מראות ציפורניים המותאמות לרוח הראוותנית של הקליפ.

בחרתי להדגים שניים מתוך העיצובים המופיעים בקליפ ולהראות איך במספר צעדים פשוטים כל אחת יכולה להיות קלאופטרה מהסרטים.