יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

ציפורני חנוכה // Hanukkah Nails



חנוכה הוא החג האהוב עליי – הוא מבשר על בואו של החורף, משחקים בסביבונים ובמשך שמונה ימים מלאים מציינים את האפשרות לקיומם של ניסים. מידי ערב מדליקים את נרות החנוכייה וכל אלה ממלאים את החג באור ואווירה של שמחה. אבל בשבילי הקינוח האמיתי הוא לא הלביבה וגם לא הסופגנייה, אלא דמי החנוכה!

לכבוד החג ובאופן חגיגי במיוחד - אני מזמינה אתכן להדלקת נרות מיוחדת במינה: הפעם נאיר את ציפורנינו באש ולהבה!


יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

ציפורני פולקה דוט.קום // Polka.com Nails


פולקה, בשפה הפולנית משמעה "אישה פולניה". אז מה הוא הקשר בין זה לבין הדפס נקודות הפולקה (Polka Dots) הידוע? האמת היא ש"גורנישט", נקודה.

בזמנים בהם ההדפס נעשה פופולארי, ריקוד "הפולקה" (ה-Macarena של המאה שעברה), היה נפוץ והאהוב ביותר במדינות אירופה ואמריקה הגדולה. מה הקשר בין הדפס הנקודות לבין הריקוד? אה, זה קל- עניין של טיימינג ושיווק. חברות יצרניות רבות החליטו לרכוב על גל ההצלחה של הפולקה ומיתגו מוצרים רבים עם הדפס הנקודות, על שם הריקוד ששיגע את העולם. 
 
ומשסיימנו לנבור בדפי הבלשנות וההיסטוריה, ניגש הישר אל המטרה –
ציפורניים מנוקדות שמתאימות לכל עונה!
 

יום שבת, 16 בנובמבר 2013

מגמות צבעי לק - סתיו/חורף 2013-2014 // Fall/Winter 2013-2014 Nail Polish Trends


בשבועות האופנה לסתיו/חורף 2013-2014, מעצבים רבים הקדישו תשומת לב מיוחדת לא רק לעיצוב השיער והאיפור אלא גם לעיצוב הציפורניים. כך נולדו המגמות החמות ביותר בעולם הציפורניים לחורף הקרוב. אז נכון שהחורף בישראל מאחר איחור מאוד לא אופנתי ביחס לשאר העולם, אבל זה מבטיח שלכולנו יהיה מספיק זמן לצייד את עצמינו בצבעים הנכונים והמתאימים ביותר לעונה הקרובה.

אז מה אנחנו צריכות לדעת כדי שהציפורניים שלנו יהיו הכי מעודכנות?

יום חמישי, 14 בנובמבר 2013

ציפורני נמו // Finding Nemo Nails

על פניו, "מוצאים את נמו" הוא בסך הכל סרט אנימציה. אבל אם נתבונן בו מעט יותר לעומק, הוא בעצם מעלה סוגיות חשובות של משפחתיות, נאמנות, אהבה, תעוזה, חברות והתגברות על פחד ומכשולים.
טוב, בואו נודה שלא לשם כך התכנסנו כאן, אבל בכל זאת תרשו לי לסכם את השורה התחתונה
במשפט אחד קצר: העיקר הוא - לא לפחד כלל!

אז בואו נעשה מחווה לנמו הדג, שהצליח לגרום למיליארדי צופים מכל העולם לדאוג,
להתרגש וללוות אותו בשלל הרפתקאותיו שבתוך ומחוץ למצולות הים.

יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

ציפורני רוקוקו // Rococo Nails



אחד הסגנונות האהובים עליי באומנות הוא הרוקוקו, שהחל להתפתח בראשית המאה ה-18 בפריז ובהמשך התפשט גם ברחבי אירופה הקלאסית. הסגנון מאופיין בעושר של עיטורים אלגנטיים וקישוטים ססגוניים, עשויי ברונזה או זהב ושפע של צבעי פסטל עדינים.

הפעם נחזור 300 שנים בזמן וניצור מניקור מהיר וקל.

יום שבת, 2 בנובמבר 2013

ציפורני קיל ביל // Kill Bill Nails



הכלה (אומה תורמן) מתעוררת לאחר 4 שנים בהן הייתה שקועה בתרדמת. היא מגלה שאנשי ארגון הפשע אליו השתייכה בעבר, טבחו בבעלה, בכומר ובאורחים ביום חתונתה. העובר שנשאה בבטנה – איננו.

לא נותר לה אלא, לצאת למסע של נקמה.